Lycklig och förvånad




Det är det jag är nu. Och det är en känsla som jag alltid vill ha.
Jag vill alltid vara lycklig och förvånad.
Detta är en stor anledning till de detta!!!!!:


             

      

Den som väntar på nåt gott, säger man ju.
Världens bästa 18årspresent kom två veckor för sent och jag kan inte förklara den lyckan.
GlädjeGlädjeGlädje!!!
Visst är det kul att komma ut i verkligheten?!, fick jag höra idag.
Jag höll inte med först, men när verkligheten ser ut såhär, så ASBSOLUT! 

Personen fortsatte dock: Men den kan vara grym ibland.
Och visst, det håller jag med om. Det blir bevisat alltför ofta.
Men det finns guldkorn också, som man inte får glömma bort.
Mitt guldkorn, som kom på posten i tisdags får mig att bli lycklig.
När det ser mörkt ut så får det mig att le. 
Det guldkornet - fotot på, och från Lars Winnerbäck får mig att vilja leva i denna verklighet.


 


Jag cyklade hem i ösregn, man kunde krama ut en mindre version av Växjösjön ur mina kläder.
Men blöt asfalt luktar sommar, träden blir allt grönare. 
Livet går upp och ner. 




När du är påväg upp, kämpa in i det sista.
När du väl är där, N J U T !





"Du gör mig lycklig och förvånad, det är så det känns, ja lycklig och förvånad" 
-Lars Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0