Vi hade skogarna i söder och drömmarna i väster

Påsklov. Ledig. Underbart!
Lördagen var full av nya intryck.
Tåg till lilla London, Sveriges näst största stad med landets skönaste dialekt.
TUR-mässan, folk från alla möjliga ställen.
Musik, språk, glädje och inspiration.
Nyfikna och med ett stort leende på läpparna gick vi runt och letade
efter våra drömmar.
"Säg till om ni ser Estland."
"Jag vill gå bort till Spanien."
"Var är Kina?"
Mexico, Japan, Norge, USA, Grönland, Malta, Portugal, Grekland, Kuba, Tanzania, Kenya.

Kom hem med trötta ben och en massa broschyrer.
Tips om hur jag ska nå mina drömmar.
Det var en väldigt rolig dag i staden som jag en gång ska dra mitt flyttlass till.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0